2010. október 7., csütörtök

Takarítás ezerrel 3 - fürdőszoba & WC


Nem mondom ma sem a takarításé volt a főszerep. De legalább leadtam egy munkát. Eszterrel további ötleteket eszeltünk ki, hogyan tudnánk segíteni az "iszapkárosultakon" még ha csak egy picit is.

Damir felrakta az Eva temetéséről készült képeket... szörnyű. Jojó látta, hogy sírok és próbált vigasztalni. Kaptam plüssállatot, meg törölgette a könnyeimet. Meg akarta nézni a képeket, de nem engedtem. Ráér még szembesülni a világ eme oldalával.

Délután mentünk megint táncra. Most nem csak Demcsák Zsuzsa volt ott, hanem a Liptai is. Nem mondom, nem nézett ki rosszul. Azt gondoltam jobban meglátszanak rajta a történtek. Respekt! Hú, mondjuk Panka valami haverjával visítva rohangált körülöttem... én az ilyet valahogy nem viselem jól.

Ezután síelni mentünk. Egyre ügyesebbek. Hát én nem tudom, sok szülő cipeli a gyereket sílécestől, nehogy megtanuljon magától megfordulni, meg közlekedni... nem értem. Én a magam részéről felcipeltettem a dombtetőre Jojóval még a lécet is. Ha elmegyünk síelni, nem fogja helyette senki cipelni. De ügyes is ám nagyon.

Este vacsi után, amikor baba fürdött kezdtem neki a takarításnak. A WC gyakorlatilag kész, csak a szemetest kell kiüríteni. A fürdőben meg együtt csináltuk a rendet. Amíg én a törölközőtartót pucoltam, Jojó elpakolta a fürdős Legóit. Olyan édes volt. Fel is mostam, illetve a tükröt lemostam. Az számomra az egyik legfontosabb a fürdőszoba takarításnál - nagyon sokat számít, hogy nincs teleköpködve.

Holnap Jojó szobája a soros, mert délután nincs programunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése